הנושא החם – טיפולים קוסמטיים, פרא-רפואיים ותחזוקת הגוף והנפש

מדור הנושא החם מזמין אותנו הפעם לכתוב על הטיפולים שבכותרת ומציין גם שבתקופה האחרונה עלתה המודעות לתחזוקת הגוף והנפש בכלל האוכלוסייה, צעירים ומבוגרים

חשבתי שבתור גבר אוכל להסתפק בלכתוב שאני לא, או סתם לא לכתוב, אבל אחרי שקראתי שעורך המדור טליק ויקיר המדור אריק בנדק חביב הולכים או הלכו לקוסמטיקאית אני מרגיש שאני אולי חריג.

אבל אני לא. "שגרת הטיפוח" שלי היא מאוד פשוטה. מתקלח ומתגלח כל יום. חופף ראש 3 פעמים בשבוע.

נראה לי שזהו.

אני מסתרק כשהשיער שלי גדל אבל רוב הזמן שומר על תספורת קצוצה שלא דורשת סירוק.

השיער שלי מזמן רובו שיבה אבל זה לא מפריע לי. אני חושב שטוב שיש לי שיער. אם לא היה זה גם לא היה נורא…

כמה פעמים בחיי עשיתי מסג' מקצועי. מדובר לדעתי על לא יותר מעשר פעמים (ממוצע של פחות מפעם בחמש שנים). לרוב נהניתי ממנו אבל ההרגשה הטובה עברה מהר מאוד (בפעם האחרונה תוך פחות משעה!)

פעם אחת עשיתי מסג' עם אבנים חמות שנגמר בכוויות (אמיתיות) על הגב שלי. מאז אני מוכן רק למסג' פשוט ללא עזרים חיצוניים.

אולי עוד משהו? קרם לכפות הרגליים ולעיתים (רחוקות יחסית) קרם ידיים. שפתון לשפתיים יבשות כשצריך.

מעולם לא חשבתי על הליכה לקוסמטיקאית ובוודאי לא הרגשתי צורך בניתוח פלסטי. אני לא מושלם אבל אני לא מרגיש צורך לשנות את מה שיש לי…

אולי אני מתחזק יותר את הנפש על ידי קריאת ספרים, צפייה בסרטים וטיולים.

ואולי יש אצלי מקום לשיפור.

והרשומה המומלצת היא  – אפסים אחד אחד – בבלוג של נדב

20 תגובות על ״הנושא החם – טיפולים קוסמטיים, פרא-רפואיים ותחזוקת הגוף והנפש״

  1. סופסוף מישהו מתנהג בצורה דומה לשלי כי הרגשתי לא נוח מול טליק ואריק, ואני עוד אישה. מעולם לא הייתי אצל קוסמטיקאית ואחרי תקופה קצרה שצבעתי את השיער אינני עושה זאת יותר. מעולם לא תלשתי את הגבות ובקיצור אני שבעת רצון במצבי הטבעי. הפוסט הזה שלך עודד אותי שלא רק אני.

    אהבתי

      1. לא מובן מאליו, ואסתטיקה אישית תלויה גם בניקיון אישי.
        בני דורי ובני הדור של הוריי לא חשבו שצריך להחליף בגדים, להתקלח מדי יום – מספיק להתגלח. לגבי תחתונים – שמע את תירוץ אימי: כדי שאם ח"ו תיפגע ברחוב, שלא יראו את התחתונים המלוכלכים שלך.

        אהבתי

  2. אני חושבת שיש לפעמים בלבול לאנשים להבין בין הטיפוח הזה של הסרת שיער ושחורים וכל השטויות האלו לבין ניקיון בסיסי.

    אהבתי

  3. אני מתגלח רק 3 פעמם בשבוע, וחופף פעם אחת. גם אני אף פעם לא הלכתי לקוסמטיקאי/ת, וגם לספָּר אני כבר לא הולך אחרי שקניתי מכונת תספורת ביתית. זה לא שעולה לי הרבה כסף להסתפר, אני פשוט לא אוהב לחכות.

    אהבתי

    1. כשהייתי צעיר בהרבה (עד גיל 25 בערך) התגלחתי פעם ביומיים וזה היה מספיק. כבר הרבה שנים שאני מרגיש צורך להתגלח כל יום – אחרת מגע הזיפים לא נעים לי. אחרי שנים רבות אצל הספר גם אני עברתי למכונת תספורת בבית. יותר נוח וזול לתספורת קצוצה.

      תודה והמשך שבוע נעים

      אהבתי

  4. אני משתדל להתקלח כל לילה, גם בחורף. ומתגלח אבל פעם ב 3 ימים, לפעמים 4 ימים, בערך פעמיים בשבוע. ולי אין הרבה שיער בראש, אבל רובו עדיין שחור, קצת שערות לבנות, (אני בן 47). וזהו בערך. אבל נושא חשוב, במיוחד פרא-רפואיים ותחזוקת הגוף והנפש. 🙂

    אהבתי

    1. רק פעם אחת זה באמת ממש כלום… אצלי לרוב זה היה בימי כיף מהעבודה וכמה פעמים מתנה לעצמי ליום הולדת…

      תודה והמשך שבוע נעים

      אהבתי

  5. אני הייתי אצל קוסמטיקאית פעם אחת ויחידה. ניקיון הנשמה חשובה יותר.
    הטבע עושה את שלו. פעם לא היו מקלחות בבתים. ומים היו מצרך יקר.
    כל אחד שיעשה מה שטוב לו.
    זה הכי חשוב.

    אהבתי

כתיבת תגובה