הנושא החם – החשקים שלכם ואיך אתם מביאים אותם לידי ביטוי או הגשמה

מדור הנושא החם מציג השבוע את הנושא שבכותרת ומביא כדוגמאות תיקונים בבית, ספורט, בישול ועוד.

ההצעה היא –

"כתבו פוסט על הרצונות הנסתרים שלכם, האם הוצאתם אותם לפועל, או האם יש לכם כוונה כזאת."

אני כותב על הנושא ברגשות מעורבים. אם הנושא הזה היה מוצע לפני ה- 7.10 אני מניח שהייתי כותב בעיקר על הרצון שלי להיות סופר או לכל הפחות להתפרנס מכתיבה.

חלק מהקוראים שלי יודעים שמגיל צעיר אהבתי לכתוב ורציתי להתפרסם (תרתי משמע) ככותב.

מה עשיתי כדי להגשים או להוציא לפועל את הרצון הזה? בתור ילד כתבתי בעיתוני בית הספר השונים. פה ושם כתבתי לכל מיני תחרויות "הסיפור הקצר" אבל מעולם לא הצלחתי בהן יותר מדי.

אחר כך פתחתי את הבלוג… נהניתי לכתוב שם ונהניתי מהתגובות.

בשלב מסוים גם כתבתי למגזין של מועדון צרכנות של הייטקיסטים ונהניתי לראות את הרשימות שלי מודפסות באמת.

חשבתי לעיתים על להוציא ספר אמיתי אבל מתישהו הבנתי שהאפשרות היחידה שלי היא להוציא ספר על חשבוני שכמעט אף אחד לא יקרא (ובוודאי לא יקנה) ולכן ויתרתי על הרעיון הזה. אני ממשיך לכתוב בבלוג אבל אני חושב שלחלוטין (או לפחות ב-99%) ויתרתי על הרעיון להתפרנס מכתיבה או להתפרסם ככותב.

אבל ב-7.10 העולם השתנה… מעבר לכך שאיבדתי את רוב המוטיבציה שלי לכתיבה הרצונות שלי נהיו פשוטים יותר: אני רוצה שהחטופים יוחזרו (רצוי  בריאים ושלמים…) שאיום החמאס יחוסל ושהממשלה הנוראית הזאת תיפול.

מה אני עושה כדי להגשים את זה?  ממש לא הרבה. השתתפתי בכמה עצרות והפגנות להזדהות עם החטופים ומשפחותיהם, שיתפתי כמה פוסטים בעד החטופים וכמה פוסטים נגד הממשלה, חתמתי על כמה עצומות, תרמתי פה ושם כסף למטרות טובות בעיניי ופרסמתי כמה רשומות מהן היה אפשר להבין מה אני חושב על המצב.

וזהו בערך.

האם אני יכול לעשות יותר? אני באמת לא יודע.

והרשומה המומלצת היא  – פנים ושמות – בבלוג של עננת

26 תגובות על ״הנושא החם – החשקים שלכם ואיך אתם מביאים אותם לידי ביטוי או הגשמה״

  1. אתה עושה מה שבכוחך לעשות, אל תמעיט, וכתיבתך תמיד מענינית אותי.
    להתפרנס מכתיבה, זה תענוג ששמור למעטים .
    טוב שיש אופציות אחרות להתפרנס מהן.
    תודה לך על משב הרוח המרענן והעקבי.

    אהבתי

    1. תודה לך על התגובה החמה ועל העידוד
      את כמובן צודקת לגבי פרנסה מכתיבה לכן נטשתי את החלום הזה מזמן

      שבוע נעים ורגוע לך

      אהבתי

  2. אני מקווה שתתאושש בקרוב. עד כמה שזה יכול להשמע הזוי, נראה לי שלפעמים דרך ההתמודדות הטובה ביותר היא להתנתק. כמובן שלתרום ולעזור כמה שניתן, אבל לנסות לשמור על ניתוק נפשי.

    אהבתי

  3. יום אחד המלחמה תסתיים, ובחדשות מדווחים על כך שיש דיונים על שחרור עוד ועוד מהחטופים, כך שיש סיבה להאמין שתוך שבועות או חודשים המצב הנוכחי יסתיים…

    אהבתי

  4. הכותרת בלבלה אותי, חשקים הם לא חלומות לא ממומשים. גם לי יש חלומות לא מוגשמים בנושא הכתיבה והמוסיקה שלא הגשמתי. תמיד חלמתי שאם תיהיה לי בת זוג שתעודד אותי להגשים גם בגיל מבוגר את החלומות שלי, אולי זה יקרה. אבל השנים חולפות, ויכול להיות שבת זוג יותר מתאימה לא תגיע בכלל. .. יש לי עוד כמעט 20 שנים עד הפנסיה. אולי בעבודה עתידית כל שהיא.

    אהבתי

        1. כתבתי בליל שישי, פוסט ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי, על עבודה ועל המלחמה. היה לי מאוד קשה לכתוב על זה.

          אהבתי

כתיבת תגובה