השרביט החם – בואו נשחק משחק קטן

ההצעה לנושא החם השבוע שונה מאוד מהרגיל – ההצעה היא לכתוב בכמה קטגוריות מילים המתחילות באות הראשונה של שמנו,  בדומה למשחק הידוע "ארץ עיר".

אני קורא לזה "שרביט" ולא "נושא חם" כי זה נראה לי דומה יותר לשאלונים שהיו מפרסמים בבלוגים ומזמינים עוד בלוגרים לענות עליהם.

כידוע לכולם שמי הוא מוטי המתחיל באות מ. אני לא בטוח מה יעשו בלוגרים הרוצים לכתוב בנושא אבל שומרים על עילום שמם… אולי יסכימו לחשוף את האות הראשונה של השם ואולי ישתמשו באות הראשונה של הכינוי שלהם 🙂

בלי הקדמות נוספות להלן התשובות שלי:

שם: מוטי (לא מרדכי… פשוט מוטי)

חיה:  מגלן

שם של בן: משה

שם של בת: מרים

צבע:  מג'נטה. (פה הייתה לי קצת בעיה… בדיקה בגוגל הזכירה לי את קיומו של הצבע מג'נטה. אבל לדעתי זה לא צבע אלא דמות במופע הקולנוע של רוקי)

חולצה: משי (גם פה נאלצתי להיעזר בגוגל ושקלתי לבחור בחולצת מחאה…)

ארץ: מצרים

צומח: מרגנית השדה (פרח שאני אוהב אבל נעזרתי בבלוג של עננת כדי להיזכר בו)

נמצא במקלחת: מגבת

מקום: מטולה

דומם: משקפת

מכונית: מיני מיינור (מ כפולה. אפשר גם לשלש ולכתוב מוריס מיני מיינור)

והרשומה המומלצת היא  – אנו לא הופתענו? – 50 שנה למלחמת יום הכיפורים – בבלוג של  אבשלום בן צבי